در حال بارگذاری ...
  • ۱۰۵ کیلومتر بزرگراه در استان ایلام در حال احداث است

    طبق اولویت بندی صورت گرفته برنامه توسعه راه های استان به بزرگراه در محورهای ایلام – مهران ، حمیل – ایلام ، اندیمشک – دهلران – مهران ، ایلام – ایوان ، ایلام - دره شهر - پل دختر در حال اجر است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ در سال های اخیر ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه در استان ایلام احداث شده و هم اکنون ۱۰۵ کیلومتر دیگر در دست اجرا است .

    کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این خصوص گفت : در حال حاضر مجموع بزرگراه های استان بیش از ۱۴۵ کیلومتر می باشد و هم اکنون نیز احداث ۱۰۵ کیلومتر پروژه بزرگراهی در دست اقدام است که با توجه به میزان اعتبارات ، اولویت بندی پروژه ها به نسبت میزان تردد کالا و مسافر ، میزان تأثیر در شبکه ترافیکی کشوری ، رفع نقاط پرحادثه ، ترانزیت کالا و مسافر و بخصوص ترافیک ویژه ایام ماه های محرم و صفر صورت گرفته است .

    وی خاطرنشان کرد : طبق اولویت بندی صورت گرفته برنامه توسعه راه های استان به بزرگراه در محورهای ایلام – مهران ، حمیل – ایلام ، اندیمشک – دهلران – مهران ، ایلام – ایوان ، ایلام - دره شهر - پل دختر در حال اجر است .

    وی خاطر نشان کرد : در صورت تأمین اعتبار به موقع انتظار می رود در شش ماهه نخست سال آینده ۵۰ کیلومتر از ۱۰۵ کیلومتر بزرگراه در دست اجرا به بهره برداری برسد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از محور ایلام - مهران از زیربار ترافیک رفتن قطعه رانشی به صورت استاندارد تا اربعین ...

    |

    راهسازی قطعه رانشی سال گذشته برای تردد ایام اربعین به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت و تا کنون به علت تردد زیاد محور با توجه به موقعیت جغرافیایی و زیارتی منطقه زیر بار ترافیک قرار داشت ؛ اما برای عملیات تکمیلی آن می‌بایست تردد به صورت موقت در این قسمت به جاده قبلی منتقل ...

    |

    با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

    |

    این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پایان عملیات آسفالت چهارخطه خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری زیر بارترافیک قرار می گیرد .

    |

    نظرات کاربران